KSI

KSI
KSI
 

For business enquires: [email protected]
www.premierleagueentertainment.com/

Kommentarer
  • Michalina Motyka
    Michalina Motyka

    2020 anyone???????

  • DJRyan
    DJRyan

    Why are all the comments so recent

  • Sherlin Morataya
    Sherlin Morataya

    I can not listen to this shit I listen to Logan song more

  • Rumman Empire
    Rumman Empire

    Fav disstrack, the beat 🔥

  • Rayyan Hawilo
    Rayyan Hawilo

    I miss when they were like this

  • Purpz ._.
    Purpz ._.

    Last 👌🏽

  • Raees Yousaf
    Raees Yousaf

    1:38 he is the ONLY black one there

  • Rajat Rana
    Rajat Rana

    I guess it worked

  • ZENTOID
    ZENTOID

    Who's here after his last 40 second fight?? 😂😂 Thanks for motivating me to be a youtuber!

  • Daniel Mooney
    Daniel Mooney

    Why is everyone typing last in the comments?

  • DireDanger
    DireDanger

    4:53 didnt jj get limited edition freeza kicks for $150?

  • Γιώργος Γκούρας
    Γιώργος Γκούρας

    Last

  • Nick Lyles
    Nick Lyles

    This is good

  • Pancake Knight11
    Pancake Knight11

    Last

  • TJ_ Skilz
    TJ_ Skilz

    1:04 literally makes a pouched egg 🍳

  • SLIME plays
    SLIME plays

    I'm the only one who at the first tough it's deji

  • Bryan Lopez
    Bryan Lopez

    He’s not trying to diss you it’s more like he is celebrating the fact that he got views and money from all of this happening

  • Theo Chocolate
    Theo Chocolate

    His name is Taokaka

  • Theresa Amankwaa
    Theresa Amankwaa

    This is his inspiration for down like that video 00:30 😂

  • Mega Force Kaden
    Mega Force Kaden

    Fat Ethan When Says He Is Having A Tiny Desert :

  • A.Mamba
    A.Mamba

    After Logan fight 😂

  • Mystic Cheese
    Mystic Cheese

    2020 anyone?

  • SpeshNate
    SpeshNate

    It’s over you lost your pedigree has new meaning now...

  • Hugo van Graven
    Hugo van Graven

    Where is it then?

  • S G FUSION GAMES
    S G FUSION GAMES

    Boy you looking like a black pineapple

  • Luther Gomez
    Luther Gomez

    you should try do more skits like this

  • STARIXX
    STARIXX

    Ksi is the real Adult man , And the logan brothers are just Tennagers think that they are awesome 😎

  • Autistic Panda
    Autistic Panda

    Down like that, you let me down like that, *I DON'T KNOW* I wish the anime girl was given another chance so sing that (•w• )

  • Zacke Andersson
    Zacke Andersson

    Cock

  • DeTeRm1nEd Zo0m
    DeTeRm1nEd Zo0m

    “Would that be sexual harassment?” Lmao 😂

  • Prince samson ademuyiwa Anifowose
    Prince samson ademuyiwa Anifowose

    Foc has been a bit too far away and has fjvjfkh in mind and he has fjvjfkh and you are not going am sure you will have the opportunity and you will have to look for some good 39inches to do this in the next couple and you can do you want a better deal and you will need a lot more money to make a better deal with your business and the future you are jelly and you are jelly to play with the same amount of group sales in a

  • Raptorade
    Raptorade

    Algorithm 2020 anyone?

  • Cryptic _
    Cryptic _

    Last

  • Miraah Ibrahim
    Miraah Ibrahim

    The floor was vibing doe

  • Eesa Hussain
    Eesa Hussain

    Oof harry

  • totally not hassan
    totally not hassan

    Exactly

  • John Smith
    John Smith

    This guy needs to get over himself.

  • Oran Fitzsimons
    Oran Fitzsimons

    Change my mind Ksi is a virgin

  • FaDe_GameZ
    FaDe_GameZ

    2020??

  • Md .?
    Md .?

    Back when everything was rather simple.

  • ANUBIS
    ANUBIS

    NOsoft recommended: black guy playing fifa who is poupular now

  • David murphy
    David murphy

    CEO of nah nah nah

  • b1x
    b1x

    2020?

  • Chipii
    Chipii

    8 years and still not banned ...

  • Joe Beecham
    Joe Beecham

    So awkward for logan 😂😂😂

  • Liam I subci bro
    Liam I subci bro

    Little b**** m*********** Ki

  • Fusion Flex
    Fusion Flex

    Shush

  • YaBoyDonut
    YaBoyDonut

    When your sad in the thumbnail and gassed in the vid

  • Basic AF
    Basic AF

    Ngl, this dude got a MASSIVE ego boost being titled the NOsoft Boxing Champion, and that's precisely why the KSI vs Logan Paul fight ended in a draw.

  • Spooy
    Spooy

    the person below and above are not last

  • Mandalorian
    Mandalorian

    Last

  • Tejas Gupta
    Tejas Gupta

    Last

  • retro.
    retro.

    For the loss thing I think he means because he gains from the losses there are no losses for him

  • Fatal Silencer
    Fatal Silencer

    This was ksi in his prime

  • XTRON
    XTRON

    Wth what an amazing rap

  • Rakan Khalid
    Rakan Khalid

    6:20 song name please

  • xblad3 221
    xblad3 221

    Oh my how the hell is Lil baby even a thing he is lowkey trash

  • Qwuik
    Qwuik

    KSI needs to meet Gordon Ramsey now!

  • W Moses
    W Moses

    3:11 7 years later he’s probably regretting that This video will never get old 😂

  • Logan Chapman
    Logan Chapman

    Alright no one else comment it’s time this shit ends

    • Rilind Bardoniqi
      Rilind Bardoniqi

      Logan Chapman no

  • Krytun
    Krytun

    Wtf this last business shit no one cares

  • KingDari 443
    KingDari 443

    last

  • Joe Chand
    Joe Chand

    anyone randomly here after conors return to the octagon + youtubes shit recommendation system

  • ahmed hussain
    ahmed hussain

    Who still watching

  • yousif taher
    yousif taher

    2020?

  • George Trout
    George Trout

    jj 600k

  • Kazemi Simon
    Kazemi Simon

    WHO WHATCHES THIS SHIT IN 2020? LOL

  • Wats Up
    Wats Up

    Last

  • Tuk Kiksen
    Tuk Kiksen

    Bruv should have called your mum and said you’ve got hazard like the Old times

  • Lui does stuff
    Lui does stuff

    0:00 My dad after beating up my mom drunk

    • Sunjae Lee
      Sunjae Lee

      Sadly relatable.

    • Oran Fitzsimons
      Oran Fitzsimons

      Funny

  • Craigy boi
    Craigy boi

    Last

  • Jack Jr360
    Jack Jr360

    Last

  • haris tsilias
    haris tsilias

    im last

  • Yusuf K
    Yusuf K

    Spends 525 dirham on just two meals 😂🤑🤑🤑

  • Hassan Alhashimi
    Hassan Alhashimi

    Anyone else flinch when he started to jab in the camera. Like if u agree 👌

  • oliver tomkins
    oliver tomkins

    jay copped a football pitch to the head bro

  • Ina Nguyen
    Ina Nguyen

    Okay NOsoft. I see what u did there. Coming back in my recommendations in 2020 yeah?

  • kyle kamau
    kyle kamau

    Ksi I honestly think your family is toxic and I've been a victim myself to a toxic family.. I mean people are different but it's not healthy for the mind state bruv , my parents kids don't even talk to them anymore myself included it's sad but needed for our own good

  • Mohamed Arif
    Mohamed Arif

    2020?

  • Samuel G
    Samuel G

    Anybody here in 2020

  • Jake Randell
    Jake Randell

    Last

  • Jake Randell
    Jake Randell

    Last

  • Xx DrIPX_XDroopxX
    Xx DrIPX_XDroopxX

    Fav song

  • X Uzair X
    X Uzair X

    I miss this KSI

  • Nicholas Zhang
    Nicholas Zhang

    KSI has more subs than both of the paul brother lol

  • Anthony Buda
    Anthony Buda

    Is he tryna turn into juice wrld or something? His hair is ridiculous lmao

  • Addu 24
    Addu 24

    Im the only one here lol

  • J banta
    J banta

    2020 anyone

  • Maarof hadad
    Maarof hadad

    Who is confused like me that everybody is writing "last" here?

    • Imperialmatrix
      Imperialmatrix

      Absolutely not it’s just cuz where last

    • Maarof hadad
      Maarof hadad

      @Cryptic _ ffs

    • Cryptic _
      Cryptic _

      Cause we are last

    • Maarof hadad
      Maarof hadad

      @Imperialmatrix but why can u explain why u guys writing last

    • Imperialmatrix
      Imperialmatrix

      MEEEE cuz I’m last

  • Lil Arjun
    Lil Arjun

    last

  • Laufield
    Laufield

    Thank God I’m deaf

  • Kirkos
    Kirkos

    In FIFA 19 I got injured by celebrating a goal

  • lachlaN SYX
    lachlaN SYX

    I'm shitting

  • Jaicob Martinez
    Jaicob Martinez

    This shit is funny Af like for real hahaha lmafo

  • Anthony Buda
    Anthony Buda

    Holy shit... this beef was 3 years ago? Wtffff

  • logan nefdt
    logan nefdt

    In a forest🤣🤣🤣🤣

  • blu.
    blu.

    Meanwhile higuian is on his left

  • Aaquaaz BTW
    Aaquaaz BTW

    Randolfs shit at filming

  • Nassim The Dream 8
    Nassim The Dream 8

    It is chrismd

  • Nassim The Dream 8
    Nassim The Dream 8

    Anyone relize that user name